GODMORGON

Godmorgon sötnosar!
Har legat och dragt mig sålänge sålänge och ändå så är jag helt slut. Konstigt!
Idag är det knallblå himmel och solsken! Jag ska ut och ta lite luft nu och se om det får mig att piggna till, går kanske inom ica och ser om dom har något gått till frukosten :)

Idag är det jobb till ungefär 7 och sen kör jag ut till min älskade mormor där resten av släkten befinner sig, man får passa på nu när alla är samlade. Det var evigheter sedan vi träffades allihop. Skulle även vilja träffa mina vänner mer än vad jag gör, dax att ta tag i sig själv och höra av sig.

Nåja, nu går jag ut en stund..

Hade ni en bra onsdag förseten?
Det var ju sol och allt :)


Bild från visningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback