GODMORGON

Godmorgon sötnosar!
Har ni sovit gott?
Jag sover sådär lite halvkonstigt nu för tiden, har vel mycket som snurrar runt i huvudet kanske..
Idag är det jobb till halv nio, lite halvsegt men det får gå!
Man får helt enkelt tänka positivt. Nu har jag en ny timlista som ska fyllas ut, vilket menas med mer pengar :)

Har ni shoppat något på rean föresten? Jag är faktist lite sådär anti rea, tycker mest att det är rörigt och stressigt, det finns nstan aldrig något bra men ändå köper jag hem en massa onödiga saker, haha..
Jag har koll på mig själv, tur de!


Idag vill jag ha på mig min prickiga klänning, men dom på jobbet uppskattar antagligen inte det så mycket :) Så det får bli en av mina randiga tröjor och jeans bara..

Man kan ju låsas att sommaren är här även om det är halvsegt ute? Right?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback