GOOODMORGON!


Godmorgon solstrålar!
Aningen seg idag, men det blev faktist ganska lungt igår imed att det är partaj idag igen :) Nu ska jag piggna till och tänka positivt. Oh mår så bra idag!
Det är en lugn dag jag har framför mig, fast har ändå saker som ska göras. Johan och jag ska köra ut och bada, det ska handlas paket till Sofia och sen ska jag komma på en outfitt som passar in för ikväll..
Hade velat ligga kvar i sängen idag, bara ligga och dra sig och känna att jag är ledig, men värmen gör mig galen.

Ikväll är det somsag födelsedags firande hemma hos Sofia, vi ska dricka och äta gott, det blir utgång men det bästa av allt är ändå att få träffa alla.
Var helt inne på att jag skulle ha min nya kjol på mig ikväll, men har upptäckt att jag inte vet vad jag ska bära för överdel till den. Så kvällens klädsel återstår att se när jag blivit klar med mina måsten..

Vad ska ni hitta på denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback