KÄLEK

Godmorgon sötnosar!
Nu är det straks dags för en morgonpromenad, det blir inget jobb idag så det ska njutas fult ut. Btw jag har semester nu i en vecka :) En stekig vecka på Rhodos!
När jag kommer hem efter promenaden ska det lagas taco här hemma, jag och broren är ensama hemma så lite lyx får det vara. Jag bara älskar taco..
Dagen har inga direkt planer, var sugen på Åhus men varken tid eller väder vill med mig. Jag har ett måste och det är min resväska. Det ska fyllas innan jag går och lägger mig ikväll/natt. Hoppas på en nice lördag med tjejerna idag.

Tror det blir mina nya jeans shorts som åker på idag igen, men den som lever får se!
Ska försöka lägga in en bild på min nyinköpta tröja innan jag gör allt för mycket idag..

Kärlek till alla mina vänner :) Stöd, kramar och prat det är de bästa en vän kan ge och fy fan vad bra dom är på de. Förutom att rask slängde ut mig från mitt hem inatt! Eller nä jag fick ju sova i rumet intill. Jag tackade nej och cyklade hem till min säng där det faktist inte blev så mycket funderingar utan jag somna rätt bra där. Men att vakna upp en lördags morgon och känna sig sånöjd, det slår ut allt. Så rask, du är förlåten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback