Mina absoluta favoriter..


Armbandet var riktigt snyggt till min blåa klänning från Lindex igår..
Örhängena är från ÅSAHJÄRTANIKLAS och armbandet från Pilgrim.

Love them


Hoppas ni inte åkte in till salgt igår, för fy för vad kasst det var där igår. Det var ju fullkomligt värdelöst. Så tråkigt att en trevlig kväll med tjejena skulle sluta så, för jag hade verkligen jätte kul hos Sofia igår. Men på slagt var det rejv musik och vi två går inte riktigt ihopa. Viste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta när vi kom in, där var knappt något folk! Synd att det ska vara så på ett ställe som ändå jag gillat innan. Vi får skylla på att det var ombyggnad i lokalerna och kanske ge det en till chans :) Tack alla ni tjejer som gjorde kvällen till det den var, jag säger som min granne Maja: Jag är så lycklig, så lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback