UNDERBAR!

Godmorgon raringar!
För någon vecka sedan var jag och kollade på SATC filmen och den var så bra så BRA! Jag skrattade och grät samtidigt, jag kände igen mig i mitt och Camillas förhållande till varandra och det gjorde hela filmen så mycket bättre. Camilla skrattade så att hon inte fick luft. Kläderna var underbara, Magnifika! Och skorna, my sweet vad vackra. Önskar jag också fick leva lite lyxliv :)
Idag är min lediga dag, sen börjar en vecka då jag jobbar var dag förutom torsdag. Hur denna dagen ska tillbringas är inte riktigt bestämt änu..
Vill träffa vännerna, för det är dom som står på tur i kalendern :)

Tror att jag drar mig tillbaka till sängen en stund, kolla lite på tv och ha det riktigt mysigt med mig själv eftersom att Johan åkte hem tidigt. Kanske gå ner och köpa lite godis att snaska på, ja det är ju aldrig fel.
ahhh detta kommer att bli en bra dag!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback