3 DAYS TO TANGO!

3 days to tango!
Hade inte ställt klockan på någon speciell tid idag, utan jag kände att jag behövde sova ut, men istället vaknar ju upp redan vid tio och kan inte somna om..
Börjar bli lite små stressad nu inför min egen student, har varken kofta eller skor. Men rumet är däremot städat :)
Får allt bli en promenad nu så att jag kan lugna ner mig lite och efter det ska det förberedas en massa..
Åh det ska bli så skönt att ta studenten, äntligen sluta tänka!
Men innan min egen väntar en hel lång vecka med en massa roligheter. Det är studenter var dag och jag kan ju bara säga att några kilo kommer läggas på. Maaat!
Ni fattar, men vad ska jag ha på mig på allt firande? Heeelp!

Nej ut på en promenad var det nu!
Godmorgon på er! Idag är det en typisk svensk sommar..

Honey, you are so sexi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback