Arbetslivet börjar

Godmorgon!
Eller ja fy fn vilken morgon, jag är så trött..
Vaknade när Johans syster gick upp och kunde verkligen inte somna om, nu när jag behöver sova och allt.
Jag har suttit uppe nu ungefär en timme och bara kollat på resor till både mig och Johan, familjen+famSandberg och till töserna :)
hu, men kul är de!
Nu sitter jag och smaskar frukost och känner mig väldigt nöjd. Känner mig snäll som ger gott om plats till Johan i sängen. Natten har varit väldigt varm, vilket har gjort att jag inte fått någon ro, så det får bli lite små sov stunder senare idag.

Måndag igen, en lång vecka då jag börjar jobba ordentligt imån, här vankas inget sommarlov iheller! Längtar till helgen då jag är ledig!
Jisses vad skönt det ska bli, vill hitta på något roligt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback