Babbel

Nu är jag hemma efter att ha jobbat i ungefär fem timmar, ingen lunch eller fika blev det utan det var full rulle hela kvällen..
Men jag är riktigt glad över att jag har ett jobb, ska sluta klaga!

Nu ska jag snart äta mitt äpple och sen blir det mys med mamsen och papsen i soffan där nere.
Är helt slut, och jag är verkligen ledig imårgon. Jag ska sova. Sen jobbar jag tisdag till fredag denna veckan, så helgen är fri. På torsdag är det även kalas för mormor, vilket ska bli värligt kul/mysigt, ja älskar min släkt.
Den kommer helt änkelt att bli en bra vecka. johan ska föresten överraska mig imårgon, det ända jg har fått reda på är att jag ska ha med mig kex av något slag och sen ska jag vara på parongen mot helsingborg klockan 12. Spännande! Och jag är faktist värd lite överraskningar :)

Har ni några roliga planer denna veckan?
Jag längtar tills lördag, Det kommer bli sjukt sjukt roligt att dels partaja, men mest att få träffa alla tjejerna. Saknar dom!

Skön söndag med mys som nästa punkt på schemat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback