Gymnasieskolans-sista slit är gjort

Min sista inlämning blev kanonbra och jag känner mig riktigt nöjd med alla mina insatser under gymnasietiden :) Det är bara galet vad fort allt har gott, jag har inte hunit med ordentligt.
Nu sitter jag med min fina uppsättning inför balen, Martina lyckades verkligen! Ska bara chilla lite nu och sen ska jag sminka mig vid 1-2, klockan 3 kör vi till Johanna för att förfesta med dom andra tjejerna. Fy fan vad kul det ska bli! Fy, detta är verkligen dom sista veckorna jag har kvar i mitt barnliv, eller jag kommer ju självklart leva vidare med mitt barsliga ja, men jag menar att nu får jag verkligen at tag i allt, jobb och pengar. Galet! Men ändå så jävla skönt!
image276image277
Här har ni föresten blider på hur håret blev, jag känner mig riktigt vacker..
Kom till Gran klockan 17.00 så får ni se the dress ;)

Kommentarer
Postat av: johan

babyboo

Postat av: Linn

Guuuud va fin du är :D:D:D:D

2008-06-04 @ 10:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback