Miu Miu Miu

Inga tips om hur jag skulle kunna muntra upp johan!
Jag och Annika var på kära apoteket innan vi körde ut till Diana, hittade riktigt goda tugomi och en salva till fötterna så att dom kan bli mjuka och fina..
Att fynda saker är riktigt kul!!

Klarar inte av att bara ligga hemma och sega så som jag gjort domhär två senaste dagarna, jag vill (ro det eller ej) börja jobba nu ordentligt och tjäna in pengar, komma in i ett mer vardagligt liv. Anars sitter jag bara hemma och segar framför tv:n och blir så sjukt trött.

Idag skulle jag förövrigt vilja köpa denna läckra klänning från Asos, lite MiuMiu stuk.
ledig och avslappnad men sådär riktigt läcker!!
Nu ska jag snart dra mig in till sängen, det är okej va? Det ska bli en heldag med töserna imån och det är jag som kör. Men vart ska jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback