Morgonstund

Åå, så skönt jag sov inatt och det behövdes verkligen. Ville verkligen inte stiga upp ur min sköna säng. Det känns att det är semestertider, där är lixom mindre måsten och man tar dagen som den kommer mestadels, förutom när jag jobbar då. Det har faktist varit rätt mycket jobb nu i början och denna dagen är min första lediga dag, så det ska njutas.

Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att jag ska ta mig iväg till affären för att köpa kex. Tiden ändrades till 1 så nu kan jag ta det hur lungt som helst. Skönt!
Är lite små seg idag, gäspar lite då och då, förstår inte varför eftersom att jag sovit så gott..
Behövde kanske lite mer sömn, men det tar vi igen senare idag :) Det tar på en att jobba med dom gamla, ibland vill jag bara skrika åt dom, men det gäller att ha tålamod..

Vad ska ni hitta på idag i detta små sega väder?
För mig blir det utflykt med johan och sen blir det kanske lite träning om jag har piggnar till..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

detvartider

2008-07-19 @ 03:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback