REA!

Godmorgon!
Dags att dra på sig kläderna snart! Det blir jordgubbsplockning med faster och farmor nu på förmiddagen :)
Ser ut att bli sidådär väder idag, regnet kommer säkerligen att ösa ner mitt i plockningen, men det kan vara mysigt det med.
Nåja..
Nu är det snart helg igen, hänger ni med? Helt galet vad snabbt det går! Jag tog ju precis studenten!!
Right now lyssnar jag på the voice, fy fasiken vad gryma dom är där, haha dom förgyller min morgon thats for sure!

Vad ska man ha på sig när man ska plocka jordgubbar?
Mjukis, shorts?

Det är föresten mycket rea ute i affärerna nu, Din sko har tydligen 50%, sen vet jag inet riktigt hur mycket dom andra har. Saken är att jag inte hittat något, bara en massa skit dom säljer ut, inget för mig.
Jag är iochförsig inte den som står och pressar framför dörarna för att komma in först iheller, så säkerligen har lla andra varit före mig och köpt alla godbitarna.
Har du fyndat något på rean?

Nu ska jag ner till faster och farmor som kollar på bilder från maddes 20 års fest, min bal och även studenten :)
När jag kommer hem blir det duschen för att ta bort bajbioljan som jag to i igår. I Cosmo stog det att om man ville bevara en "weetlock" så skulle man krama in lite olja efter man gått ut ur duschen. Snacka om fettigt hår idag. Men det är sånt man får ta när man ska testa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback