Färgsättare

Fram tills jag ska umgås med mina nära och kära ikväll så vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på. Har precis varit på CenterSyd men Annika och hennes mamma. Inne på Cubus hittade jag och Annika en massa fynd, härliga linnen som man bara ville handla med sig hem. Bytade kjolen och handlade istället hem en deodorant, den luktar sommar och en tvål till mammsen. Annikas mamma höll sig inne på Stadium under hela besöket på Centan. Hon skulle handla träningskläder och det blev en massa. Även jag fyndade ett linne som jag ser framemot att få bära på afron. 
Letade efter både roug och läppglans men inget föll i smaken. Ska istället hem till Annika sen och kolla i oriflame katalogen.
Ikväll blir det melodifestival, antagligen hemma hos Ola. Hoppas på att Johan hänger med :)

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback