Glad Påsk

image182
Solsken, grönt gräs och en massa vårblommor det är vad jag kallar påsk. Inte snö

Idag är det skärtorsdag! Den dagen då man ska klä ut sig till en påskkäring och springa runder till grannarna för att få lite färdkost (godis) med sig till blåkulla. Jag vet inte riktigt om jag ska springa runder till grannarna, men broren och jag ska klä ut oss och cykla hemtill farmor. Vad jag vet sedan innan är att hon har en massa färdkost. Det ska bli mysigt med påskhelg iallafall! Vi ska umgås en hel del med familjen, imån kommer både farmor/Arne, mormor/Kalle hit för att äta gott och ha det trevligt. Hoppas på att få umgås med moren min idag, kanske åka till mormor. Kusinerna som jag drömde om inatt hade jag mer än gärna velat träffa, det är så långt mellan gångerna vi ses.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Glad åsk Evsi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback