Godeftermiddag

Lite seg i kroppen är jag idag, vaknade vid tio och ville egentligen inte gå upp, men var tvungen. Starten på dagen på en helg är seg, man vill bara ligga kvar. Men idag var jag tvungen att gå upp för att hinna med allt, baka till avdelningen och hinna gå en runda. Det är sista dagen för mig på praktiken idag, sorgligt men sant. Så jag ska bara gå och njuta av sista tiden idag och måste börja med arbetet som ska lämnas in nästa måndag.
Promenaden blev att jag följde Johan hem, en härlig runda med fint väder. Började tänka på förar året vid denna tiden, då bode vi i min kusins lägenhet för att passa hennes katter. En underbar påskvecka.
Nu ska jag göra allting iårdning, klä mig och paka ner alla papper.

Ha en fantastiskt skön söndag! Njut ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback