GodKväll

Hallåå
Hela eftermiddagen har spenderats på Nova med min kära moder. Dom har varit i helsingborg/helsingör över helgen och kom hem idag. Har varit riktigt skönt att vara själv hemma, fått sova i en stor säng, även om vi var tre som delade på den. Jag kände iallafall att jag behövde komma iväg på en liten shoppingtur och modern sa inte nej. Så skönt det var att bara hon och jag gick där! Första stoppet var Insperation och om Monna jobbar så blir det som vanligt en del saker som följer med hem, alltid lika roligt. Presenter köptes så nu behöver jag inte tänka mer på det. Nya krukor till köket, såna man har kryddor i. Moren fyndade en kjol på Kappahl och jag hittade min bal-behå på Twilfitt. Sprang in på H&M för att hitta en skjorta, men ikke hade dom den där. Nöjd är jag iallafall. Hoppas på en liten tur med pappi imån innan jag ska köra på körskolan, vi måste hitta en brevlåda och så ska det handlas blommor.

Har precis ätit en underbart god middag, den innehöll grillad kyckling och pommes. Kan nog inte bli bättre. Nu ska jag plugga lite teori, kanske träffa töserna anars så blir det sängen tidigt idag, behöver sova.

Ha en underbar söndagskväll!

image173
Sagaform, en sådan ska min mammi få fast i en annan färg. Hon fyller år imån.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag älskar dom lycktorna!

Postat av: evelina

Dom är underbart vackra :)

2008-03-19 @ 00:22:46
URL: http://evelinapramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback