Helgmys

image176

♥ Diadem Forever 21

Nu är det helg och det ska verkligen njutas. Har jobbat idag från sju till två, jätte mysigt och kul. Alltid lika trevligt när folk springer omkring nakna. Eller vad säger ni? När jag kom hem (övnings) körde jag mammi och pappi till BurlövsCenter för att handla hem lite saker. Jag köpte hem en kjol, som jag inte förstår varför jag köpte och väl inne i matbutiken så blev det såklart en Cosmopolitan, en påskmust och till sist ett klargjort påskägg fyllt av massa goda saker. Riktig lyx! Slapp plocka ihopa alla saker som man vill ha i ett ägg. Jag är så nöjd så.
Något jag inte är nöjd med är färgen som min pappi har målat i vår hall, den är verkligen gul och jag började nästan gråta när jag kom hem. Desutom var han hos frisören idag och hon fick för sig att göra lite förändring, så hon har dragit allt hans hår bak. Åå, det är så fult. Tycker det går lite utför för honom. Nä, men han får skärpa sig.
Nu ikväll ska jag, johan, annika, sandra, ola och hans kompis patrik ut och äta på restaurant i Lund, det ska bli jätte mysigt. Efter åker vi hem för att spela spel hela kvällen. Helgmys för hela slanten plus, jag är ledig imån.

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd jag inte var med där... :(

Postat av: evelina

saknade dig vid bordet idag rask :)

2008-03-15 @ 00:44:24
URL: http://evelinapramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback