Huller om buller

Jag har sovit konstigt innat, vänt mig fram och tillbaka säkert tusen gånger. Kollade på The perfekt man igår hemma hos Annika och den var bra, men var som dom andra typiska Americanska filmerna. Mycket kärlek och man önskar man själv var med i filmen. Satt i Annikas säng och tuggade på kexchoklad, kliade på ryggen och hade mycket mysigt. Ändå så saknade jag att ha en pojkvän vid min sida. Önskar att allt var bra, så att vi kunde gå och äta på Max, kolla på film tillammans, kanske bio, men mest av allt så vill jag känna mig älskad.

Aaja, nu är det ny vecka och hoppas på det bästa. Solig måndag, himlen är verkligen blå. Jag får speciella känslor. Jag ska ta en promenad snart, ska försöka ta mig upp till mammis jobb för att bjuda henne lunch, det är hennes födelsedag idag. Efter det ska jag försöka hinne upp till farmor, kolla hur det går för henne, sen är det körlektion 14.20 och sedan ska jag försöka städa lite här hemma. Sedan är dagen nästan slut.

Kommentarer
Postat av: rask

shit, hann du verkligen med allt detdära??! ser utsom att det var ont om tid..!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback