Ljusare tider

För var dag som går så närmar vi oss sommaren mer och mer. Det är till och med ljust på mogonen kl 7 och när jag vaknar blir jag fyld av energi. När jag har praktik så får jag gå upp redan vid halv sex och bara att veta att solen snart går upp gör mig pigg och snart så slutar praktiken vilket gör att jag kan sova en timme längre och vakna upp tillsammans med solen.
Idag är jag ledig, men hade bestämt möte med Lena redan vid 10. Gäsp. Så det var bara att skutta upp från sängen vid klockan 08 för att sedan börja göra sig iordning. Nu är jag hemma och resten av dagen kommer att spenderas här vid datorn. Jag ska plugga och senare ikväll så kommer Johan hit. Ska ta en timmes tupplur nu. Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback