Mörker

Godkväll alla! Jag kom hem från Annika för en liten stund sedan, hon fyller 19 idag så det var lite paket-öppning. Hon blev glad och jag blev glad, skönt att träffa lite tjejer innan man ska sätta igång med pluggandet igen. Har verkligen ingen pluggkänsla, så får se hur långt jag kommer.
Jag mår sisådär, rygg/nacke gör ont, huvudet bankar och värmen går fram och tillbaka. Hoppas inte raska har smittat mig med nån förkylning nu. Hade faktist varit lite skönt att vara sjuk, slippa skolan. Men nä, jag ska kämpa det sista nu!
Var i malmö idag och shoppade. När jag väl kom hem så insåg jag hur mycket det verkligen var. Kanske lägger upp nån bild imån.
Fick mejl från Memes igår, det innehöl 30% rabatt på deras väskor. Kanske blir det någon.
Nattinatti

image190


Kommentarer
Postat av: jessica

ja, jag vill se vd du köpte i malmö! lägg gärna upp bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback