Ny vecka

Godeftermiddag alla glada! Tror säkert att känslorna är väldigt blandade idag, en del är säkert överlyckliga över att det snöar medans andra inte vet vart dom ska ta vägen. Idag är det iallafall måndag, igen. Veckorna går så snabbt, men denna veckan får verkligen sakta ner farten lite, det är lov och jag ska hinna känna det denna gången. Det är påskvecka och hoppas på att en masas roliga saker ska hända. Jag har fullt upp dom kommande dagarna, iallafall idag och imårgon, men för tillfället vill jag bara glömma alla måsten, hade varit så skönt att få gå och lägga sig i sängen igen. Bara jag kollar ut fryser jag till, raggsockarna har jag faktist dragit på. Men men. Pigg och glad måste jag bli (gäsp).

Ha en fantastisk måndag och om snön lägger sig oss er på backen så lova att åka ett pulkaåk för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback