Sängkläder

image189

Om jag fått in min lön imån så ska jag försöka att hinna med att gå in på Hemtex för att kolla på lite nya fräscha sängkläder. Blir helt galen när jag ser allt nyinkomet, vårigt, blommigt och helt enkelt bara så härligt. Ska se om jag hittar något roligt till mammsen, kanske några nya handdukar, ramar eller dörmattor. Man behöver faktist uppdatera lite då och då, speciellt när det går över från mörka tider till ljusa. Tycker faktist att det är viktigt att ha nya fräscha sängkläder. Kom på att det hade varit roligt om jag och annika åkte in till lund och stog på loppis på lördag, då kunde jag sålt alla mina gamla sängkläder som jag ändå aldrig använder. Lite extra pengar är aldrig fel.
Egentligen vill jag helst ha vitt på mitt rum, men när jag hittade domhär tre så kände jag att jag inte kan stå emot, dom verkligen roppar på mig. Kanske får bli ett undantag. Me like!

Kommentarer
Postat av: johan

du är en liten härmapa =)

Postat av: Lina

jag gick bvara dit med ett cv och dagen efter ringde dem mig och jag fick jobbet! det var så mycket tur i det så det är inte klokt! :D

2008-03-26 @ 23:40:00
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback