Som ett litet barn

Inatt sov jag som jag brukar göra, vilket är dåligt nu för tiden. Kvittar hur jag ligger, det blir aldrig bra. Har till och med flyttat på sängen för att se om det blev bättre, och det blev de inte. Vill ju kunna sova gott och länge nu när det är lov. Det behövs verkligen. Undrar vad som är fel, är det jag eller sängen. Kanske är jag stressad eller så är det bara Johan som måste komma hit oftare. Skulle kunna somna nu när som helst och funderar faktist på om jag ska lägga mig inne i soffan, sova på eftermiddagen så som man gjorde när man var ett litet barn. En timme hade känns skönt.

Jag skulle vilja sova som en prinsesa. Himelsäng.

Ute är det riktigt fint väder idag, solen lyser. Härligt. Jag längtar så efter våren nu. Det är påsk imån och jag hoppas verkligen att vädret håller i sig, anars blir det ingen äggjack utomhus. Nu ska jag antingen lägga mig i soffan eller bege mig ut på en promenad, huvudet värker, så lite frisk luft hade nog inte varit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback