Som vanligt

Tydligen så håller blogg.se på att ändra saker, men jag har inte märkt någon skillnad. Kanske att det segar lite när jag kollar runder, men så kan det vara anars också. Det går iallafall att blogg, så det ska jag göra. Har lovat att sätta in bilder på kläderna jag köpte i torsdags när jag gick i malmö helt själv i tre timmar. Riktigt skönt var de!

Igår åkte jag och Annika hem till Josse för att äta en mysig middag med Elin och Mais (Max). Det blev tacos och jag lagade köttfärsen. Mycket gott. Efter bar det av till tv:n för att kolla på Let´s dance finalen. Tycker verkligen att Tina är en värdig vinnare, så grym deras sista dans var. Hallon glass med chokladkross och spel blev det resten av kvällen, många skratt och sista rundan avgjordes på ett mycket fint sätt. Somna gjorde jag vid 2, då orkade mina ögon inte hålla sig öppna.
Ja vad ska jag säga, det blev en väldigt tidig uppgång idag. Redan halv nio gick jag upp, mammsen tyckte det var lika bra att äta frukost då. Så efter sex timmars sömn smög jag ner med täcke och kudde till tv:n och kollade på nyhetsmorgon. Jag är helt slut! Ska iväg och sola snart och sen ska jag och Annika bege oss ut på en promenad. Vikenbadet har inte öppet idag, så vattengympan får vänta tills nästa vecka. Apropå träning, jag gjorde hundra situps igår på gymet, snacka om att jag har träningsvärk idag.
Anars så ska jag inte göra så mycket idag, städa och kanske plugga. Tror jag går och lägger mig tidigt ikväll, så jag kan utnyttja hela morgondagen. Får inte glöma att ställa om klockan till sommartid, en timme framot. Kommer kännas bra att gå upp nu på mornarna när det faktist kommer vara ljust.

Önskar er en trevlig lördag!

image191
Monki,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback