Uppe med tuppen

Skulle man faktist kunna säga, stälde klockan på 10 för att jag och Annika * två skulle till Nova. Men ikke det var någon som ringde. Men nuså, så först hem till Fager för att se på hennes nya rum.
Har faktist varit väldigt duktig nu under tiden jag väntat, jag har sprungit runt här i mitt hus tidigt en söndagsmorgon. Jag har sorterat tvätt, vilket inte är det lättaste. Allt ska tvättas med olika grader och jag hade blivit tokig om moren min inte hade funits till hjälp. Hur ska jag klara mig när jag inte har henne!? Men men, så småningom så ska det ner i tvättstugan för att tvättas.
Nu ska Johan väckas och sedan är det frukost. Nova och sen börjar jag jobba halv två.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vankade inte så nu har jag inte ätit frukost. hejdå

2008-03-02 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback