Vardag

Då var man tillbaka till vardagen igen. Efter en veckas lov, som var kort och gick väldigt snabbt. Johan sov hos mig inatt och det var som alla andra nätter, vacknade lite då och då. Sov nog ca 7 timmar och jag är så trött nu, känner mig inte alls på topp idag! Var på körskolan redan vid 7 för att köra halkan. Det gick jätte bra och var riktigt roligt. Väl hemma så slängde jag mig i sängen och sov 2 härliga timmar. Drog mig ut på en promenad och nu ska jag till mammsens jobb för att städa lite. Borde egentligen ha gjort en massa saker idag, men som sakt orken finns inte.

GossipGirl ikväll!

Kommentarer
Postat av: annika

gossipgirl och chai hemma hos mig kl 8?

2008-03-25 @ 18:17:30
Postat av: jessica

jaså, halkan var det idag! vi saknade dig i skolan!
Hoppas vi ses imorgon

Postat av: evelina

Du jessica, vi ses imån :D

2008-03-25 @ 21:48:25
URL: http://evelinapramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback