Crasy

Sådär..nu har jag varit och handlat en massa god frukt. Jummiie :)
Ska ut på en springtur nu, kan inte sitta och uggla hela kvällen, sen blir det tv:n för hela slanten ikväll..
Och plugg, ja jusdet ja..hm! Blir kanske 10 minuter över till det.

Förresten så har jag kommit på att det snart är badsäsong, jag har inte hunnit med att tänka på att kroppen kanske skulle vara lite trimmad nu inför sommaren, har varit så fruktansvärt lat. Jag har helt enkelt försökt förtränga att det snart är dags och nu börjar jag få panik. Menmen nu är vi där om en månad och jag tror inte kroppen slankar till sig på så kort tid, så det är bara att gilla läget. Man ska inte klaga!

image251
Söt ljushållare från Inreda.

Kommentarer
Postat av: Amanda svarar

Stockhoms estetiska och rytmus men kom inte in där. Men gick vidare till andra delen av intagningen. Men hoppas på stockholms estetiska vart en av dom 10 bästa på provet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback