Godmorgon

Morning!
Vilken härlig morgon jag vacknade upp till. Inatt fick jag inte sovit som jag brukar göra, har vaknat i omgångar och när jag steg upp ur sängen så låg allt huller om buller, men ändå så hade jag ett leende på läpparna. Ska inte vara seg på en lördag då det ska hända mycket trevligheter. Hoppas bara på att allt löser sig under dagen.

Solen fortsätter att skina och det gassar riktigt härligt. Hoppas bara nu det håller i sig hela dagen och att det blir lika varmt som det var igår, tror till och med att det skulle bli varmare. Ska försöka få med mig annika och camilla ut till någon härlig plats där vi kan ligga och njuta och förhoppningsvis få lite färg, sen ska det fixas här hemma och jag är sugen på shopping, skulle helst av allt vilja köra till någon marknad där man kan gå och mysa. Vet bara inte vart jag kan kolla upp vart det kan finnas någon. Någon som vet? Kanske blir det som jag tänkt mig anars så tar vi bara en sväng till Nova eller något liknande, blommor behövs också inhandlas.

Ha en riktigt stekig härlig lärdag!

image239
Söta carro :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Godmorgon! Visst är det härligt med värmen....

Postat av: Caroline

Nu måste jag iväg och handla till grillning ikväll, sen blir det att sola ett par timmar!

2008-05-10 @ 09:37:06
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback