Oj här var det torka!

Heeey!
Har ju haft fullt upp nu i helgen med jobb och partaj, så har inte hunnit vara inne och skriva..
Idag har jag jobbat hela dagen, från 7-12 och sen gick jag på igen 14-21.30. En sådan dag då jag helst av allt bara velat umgås med familj och vänner. Men 12,5 timme ger bra pengar :)
Nu tänkte jag dra mig in i duschen, hade gärna dragit mig ut på en promenad med är rädd för att jag inte hittat hem i mörkret, men jag får njuta av att gå och lägga mig i sängen istället!

Bloggar på lite bättre imån förhoppningsvis och ska försöka se om jag kan få tag på någon bild ifrån lördags :)

image247
Bild från Höllviken, det var nice ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: fia lotta

amen där är ju jag, visste inte att jag var så pass mycket längre än du : O jag vill ju vara som dig!!!!

2008-05-25 @ 20:51:57
Postat av: evelina

haha, synd sofia :) när du blir äldre så har du kanske en chans, man grymper ju med åren ;)

2008-05-26 @ 09:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback