Skvaller

Varken något skvaller eller någon springtur har det blivit nu på morgonen, Rask har försovit sig och jag var för trött för att dra mig ut i det regniga vädret.
Det är så härligt att ta sig en tur på morgonen, då blir jag pigg och glad resten av dagen. Men Jonas ska köra hårt med oss idag på idroten så jag sparar mig till dess. Idag är en uppbokad dag, först skola, sen direkt till balklänningen och efter det är det städning på morens jobb, sist är det Johan på tur..

Snart måste jag bege mig till tåget för att tråkigt noh komma till skolan, så opepp, jag vill vara ledig!
image263
Söta Emilia visar hur kul kvällen var i lördags, även om den inte blev som jag velat..
Hony jag saknar dig, i sommar kommer jag och Rask och njuter med dig :) Jag som skulle fixa med örat och allt, det får vi ta igen då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback