Toodag

image270
Igår var det lärar middag och jag skriver mer när jag fått bilderna från kvällen :)
Jag har sovit för lite, har mycket att göra och orkar inte ta tag i mig själv. Snart ska jag köra för att hämta min balklänning och jag vet redan nu hur tjock jag kommer känna mig med den på. Baa att vara bakis!
Eller vad säger ni?
Åh jag blir så trött på mig själv, att jag aldrig kan ta tag i saker!
Nu ska jag snart köra för att träffa johan en snabbis innan det bär av till klänningen..

Men hey, det är fredag idag och då ska man inte klaga. Hoppas på att något trevligt ska hända ikväll, vill ta med mig johan och nån ut. Hade varit skoj skoj!

Händer för er idag?

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken fin bild! :)

2008-05-31 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback