Upptagen kvinna

Jag är dålig på att uppdatera, har haft mycket att göra och har änu mer som ska hinnas med. Måste bli klar med mina studentinbjudningar, för dom ska lämnas ut senast på tisdag! Har lite små panik! Har varit iväg och handlat allt, så nu ska det bara skrivas och klistras på klistermärken, dom kommer bli så fina så. När jag lämnat ut till alla gästerna så kommer jag vissa upp inbjudan här, så får ni se hur fyndig jag är.

Kan säga att jag hittat söta små klistermärken med "sjukhustema", ska göra dom på mitt eget lilla sätt.
Har anars idag varait med mamsen och handlat blommor, varit på Nova och där handlade jag en jättesöt bh som ska invigas imån. Nu får jag springa ner, mycket som ska vara klart innan jag drar till hony :)

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback