Annika

Jag bara älskar domdär kvällarna när vi bara är vi :) Inget bestämt, inga måsten utan det är bara vi, trötta och flamsiga. jag älskar det! Annika har fått som en liten vana att gå inom coop efter hon jobbat klart. Där brukar hon fynda både det ena och det andra. Idag vara det bagueter. Haha! Så när vi väl var hemma hos frun blev det in med bullarna i ugnen. En kopp grönt te och kvällen var som en dröm. Efter lite goa bilder på facebook ville jag hem och fy fan vad kul man kan ha på den lilla biten hem till mig. Det har regnat idag och stora vattenpölar ligger vid gatornas kanter. Dom är jävolusiskt roliga att köra i. En ny hobby helt enkelt. Nästa gång det regnar ska jag defenitivt ringa till Annika.

Time to sleep!
Imorgon ska det tränas ja jävlar i de. Klockan ska ställas på nio.
Sovgott


Kommentarer
Postat av: annika

haha, fint! jag är sugen på att hänga med och träna, ringer imorgon!

2008-10-02 @ 01:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback