Till marknaden

Nä, nu får semestern vara slut för denna omgången. Det händer en del nu i livet vilket gör att jag inte prioriterar att sitta här, men nu har det nog blivit dax att skriva av sig lite. Låta mina nära och kära få veta vad som egentligen händer.

Klockan var 06.30 och vi satte oss i den riktigt fula men mysiga volvon. Värmen är på, vi kör ut på motorvägen och då kommer låten, den låten som värkligen förgyllde min student. FOREVER! Han kollar på mig, tar min hand (min svettiga hand) håller den hårt och det kändes verkligen som att detta skulle kunna bli forever.

Jag var på fotboll igår, det var år och dagar sedan jag kollade på Mff. Det var kallt precis som faren min sa, men med värmande sälskap så släppte det mesta. Mff vann och jag blev bjuden på en hamburgare. Fast det var inte vilken hamburgare som helst, utan jag fick den utbytet mot att jag kom på fotbollsträning den 4 november. Haha, jag ska verkligen gå! Lina vi får ha lite mental uppvärming innan jag tar mig ut på grusplanen. Det är långkallingar som gäller då. Vet inte riktig vad som händer med handbollen, kanske ska träna idag, men det beror på om Diana är sugen. Jag kommer iallafall att få välj en utavdom. Att testa sig fram är nog rätt smart.

Jag ger mig in i marknaden nu, det finns många plus och minus, det kan tillochmed bli så att man går ut från marknaden tomhänt, med en livsgnista som är nere på noll. Men det väger över med plus, jag tror att denhär insatsen kan gå riktigt bra och att den kommer höja mig som person. När det gäller dejting så tycker jag att vi alla ska våga fortsätta att investera!

Jag ska föresten på arbetsintervju på måndag, ska klippa mig hos linn efter och ja, livet är riktigt bra nu.
I helgen är det redan helt uppbokat. Imorgon ska det bli party med tjejerna från klassen och det börjar med en mysig middag hemma hos Jenny my love som precis har fyllt år. På lördag ska vi ha det riktigt sjukt kul med fager som har kommit hem från arvidsjaur (kan inte stava), det blir party och helgen avslutas hemma hos fager då vi ska basta bada jacuzzi på söndag.



/E

Kommentarer
Postat av: Camilla

EVELINA!!! bilden vi prata om!!!! =) hörs på torsdag!!!

Postat av: lina

jag lovar att hjälpa dig med den mentala biten eve :D

2008-10-31 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback