Allt som glittrar

Nu ska jag snart gå till jobbet och det är inget jag ser fram emot. Städandet kom jag inte så jätte långt med och några bilder har jag inte lagt in. Tur är då att jag slutar redan vid halv nio så har tid att fixa och dona då. Är ledig imån men har bestämt mig för att inte göra något speciellt ikväll, utan det blir en välbehövd kväll med familjen.

Sitter och funderar. Diana sa att jag gör nog de för mycke, jag tänker för mycke! Tänker mycket på förhålande och varför det blir som det blir. När skilda intressen bidrar till skilda vägar. När skilda intressen i ett förhålande leder till att man har skilda sovrum. Jag vill inte va ensam bara för att jag inte har samma intresse eller för att jag valt att inte ha ett förhållande. Det är trist!  Så jag tror jag ska sätta ut en anons någonstans. Ensamstående tjej söker någon att dela säng med :) Då menar jag inte att jag behöver dela sängen med någon för att ha det trevligt, utan mest för att känna att det är någon vid min sida. Mycket tankar som sagt, får kanske sätta mig ikväll och skriva av mig.
Hoppas ni får en bra tisdag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gled vi ifrån varandra då? eller det är inte det du menar ?

2008-09-09 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback