Beautiful Disaster

Godkväll!
Jag är trött, tröttare, tröttast idag..
Började jobba redan sju och slutade vid halv två, direkt efter det bar det av till lund med annika, fredrik och christopher. Vi släppte av dom små gossarna på gymet och vi töser åkte till nova för att fönstershoppa. Det är så härligt samtidigt som det är så fruktansvärt frustrerande att inte kunna handla något, Jag råkade spärra mitt kort på fyllan i lördags, trode det värsta och ringde direkt. Minuten efter kom jag på vart jag hade kortet. Jag är så bra! Efter nova rundan åkte vi och tränade step.
Nu är jag sjukt trött och funderar starkt på att dra mig till sängen. Skönt! Har drukit c-vitamin idag men tycker inte det hjälpt något. Får kanske börja med en massa frukt istället :)

Denna kvällen har jag också tänkt mycket på tro.
Det är viktigt att vara optimistisk i min ålder, när man är 19 år är det klokt att vara de. Men ofta drar det pessimistiska tänkandet fram dagligen, jag tror iallafall att det är något som vi använder dagligen, precis som jag använder min dagkräm. Tråkigt men sant! Inte för att jag skulle byta ut min dagkräm, men ni fattar :) Men det är lite så efter ett förhållande, att man tänker väldigt negativt. När kärleken inte blir som den utlovat, när den inte besegrat allt börjar man fundera på om kärleken någon gång kommer att övervinna. Är hopp en drog som vi alla ska börja använda oss av, en drog som håller oss vid liv? Vad är det egentligen för fel med att tro?
Efter mycket funderingar så har jag kommit fram till att; JAG TROR PÅ KÄRLEKEN! Det gäller att dagligen släppa in kärleken i sitt liv :)

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fredrik vem ;)

2008-09-30 @ 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback