Bilder från idag..



Idag fyller min granne Jennie 11 år och det har självklart varit tårtkalas. Det bjöds på tårta och kakor. Jätte trevligt, trivs alltid där inne, med både familjen, släkten och vännerna. Kul när folk bryr sig :) Tårtan har henns farmor gjort själv och det tycker jag är superkul, roligare när man vet att den är hemma gjord. Mycket paketer och kalaset avslutades med sockerbits-spottning och vindruvs ätande.



Älskade Maja, hon är världens sötaste unge. Lite dock-kastning, studsmatte hoppning och tomatplockning blev det allt idag. Alltid nya ideer. Det är de bästa med barn, det finns alltid en massa påhitt i deras huvud. Därför ska jag ha många, jag bara älskar dom. Jag tror aldrig jag kommer att bli förstor för att kunna leka med dom, speciellt inte med Maja :) haha!
Ps, ibland händer saker som man önskar aldrig händer. Hoppas tiden löser detta för de är den som inte räcker till tror jag. Jag tänker iallafall glöma och ta nya tag. Vill man något så gör man något åt de. Tycker jag iallafall. En vän som jag alltid ska ha vid min sida.
Ja och till gårdagen då, jag var tyvärr inte kamera ansvarig igår så några bilder har jag inte att visa. Kan ju bara säga att Dianas hår var gult, det var så fruktansvärt, eller nä det var de ju inte, men ibland får man en chock. Nu är det iallafall löst och jobbet väntar imån.
Nu måste jag dra mig ner till maten och sen bär det av till Diana och Emelie.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback