Bulgarien i mitt hjärta



Förra veckan firades min arbetslöshet med en vecka i Bulgarien på Sunny Beach. Som stöd följde min kära vän Diana med, min mor och min faster :) God mat, väldigt god mat om jag får säga min sak, var typ hungrig helatiden. Synd om Diana som fick sälskapsäta med mig fast hon inte var hungrig. Goda drinkar, shotar och blev nästan bortlovad sista dagen av min mor till en äldre häre, som tyckte att jag var så varcker att han skulle låsa in mig i ett gyllene rum och ha mig där. Men det blev som tur inget, hans svettiga händer fick mig att bara springa där ifrån. Club viking hade stängt och lika så Lazur, tur var då att jag och Diana hängde med ett gäng som var på barrunda. Efter några barer var vi äntligen på ett så kallat disco där vi hade riktigt kul. Lika rligt var de inte när vi kom ut där ifrån och såg att himlen hade öppnat sig och regnet bara öste ner, gatorna var fylda med vatten, så det slutade med att vi fick gå genom allt vatten, men lika glada var vi för de. Det har varit riktigt trevligt, dock ville inte vädret vara soligt utan vi fick ca 1,5 dags solning där nere. Snacka om att vi var trötta på shoping efter dom fösta dagarna. Nöjda och glada kom vi hem, Stoffe kom för att hämta Diana och till och med fick jag några kramar.
Idag mår jag däremot lite sisådär i halsen, men förhoppningsvis släpper det genom lite sömn inatt.



Nu var vi nästan precis ätit potatisgratäng och nu ska det vilas hela kvällen i soffan!
Så sjukt trevligt ska det bli, Ni missar väl inte Ensam mamma söker? Jag är bänckad från och med nu :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback