Fredag :)

Guten morgen! Oj, jag vaknade en timme senare än vad jag hade planerat, haha extra skönt att vakna med huvudvärk också!
Nu ska jag ut och rensa huvudet lite (dumma huvudvärk), får sälskap av kusina Camilla och Ted. Sen får jag kanske ta tag u sökandet efter jobb och så ska jag ringa lönekontoret eftersom att min chef inte ger mig mina pengar! Jag ska ha dom! Och behöver dom!
Nu känner jag att det ska bli sjukt skönt med helg, få slappa och njuta av goda vänner och bara ha det mysigt..
Jag skulle egentligen vägra utgång denna helgen och bara ta det lungt, men ikke! Det blir party med tjejerna i malmö idag efter jobbet :) Helgena som kommer fram över kommer vara galna, fets fest fest!



Jag älskar verkligen älskar Gosip Girl och det börjar i veckan :)

Ha en helt underbar fredag darlings!

Kommentarer
Postat av: M

oh evelina! var har du gömt dig, jag visste inte att du hade blogg, va roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback