Godeftermiddag

Godeftermiddag!
Halsen är jobbig, den är fylld av slem som jag bara skulle vilja hosta upp. Men när jag väl hostar så kommer inget.
Idag har jag varit i malmö med camilla och sökt jobb. Åkte iväg vid lunch och gick runder. Jag måste verkligen fixa ett jobb nu, hade varit sjukt skönt att ha det fixat. För arbetslös vill jag inte vara, kanske är skönt dom första dagarna, men sen är man ju så sjukt trött på att bara sitta.
BU
Känner mig lite småseg idag faktist, blev väckt redan vid halv 8, så är inte riktigt utvilad. Men imån har jag sovmorgon och det är alltid något att glädjas över!
Dagens schema:
Hämta Majsan på dagis 16, sen ska vi antagligen leka någon timme. Leta efter jobb, göra klart köttfärspajen och sen är det faktist idol ikväll :) Så det blir en fortsatt bra dag.
Sen ska jag och Emelie sätta igång att söka jobb imorgon, ska kolla om det finns något i norge eller om vi ska hålla oss här i sverige.



Ska gosa med denna underbara tjejen nu i eftermiddag, sådeså!

Nej nu ska jag fixa mig lite!
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

kom upp till oslo, de blir ball :) hör av dig om du kommer! PUSS /Ellman

2008-09-25 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback