Så kul :)

Godkväll!
Denna helgen har verkligen varit en av de roligaste helgerna på länge! Riktigt lyckad och jag börjar hitta tillbaka glädjen.
Efter jobbet i fredags åkte jag direkt hem till Jenny i malmö för att partaja med några tjejer från skolan. Sedan jag kom dit har allt bara flutut på och jag har haft det riktigt kul. Känslor har släppts ut och det är en lättnad inom mig nu. Jag hade planerat att det skulle bli en vinkväll för mig, men oj! där stog Jenny med teqilan och den tackar iallafall inte jag nej till :) En cider slank ner och kvällen var igång. Jag blev avsläppt på budha där emelie och jennie väntade på mig och efter någon timmes dans där begav jag mig till slagt där dom andra höll hus. En kväll som avslutades klochan halv 7 på morgonen med en kopp te.
Igår blev det även ett besök på slagt men med annat sälskap, nämligen diana och emma. Kvällen kunde inte blivit bättre! Tack för en underbar helg, jag lever igen. Har faktist beställt en bok idag om hur man på bästa sätt trivs med singellivet, hur man kan göra sig starkare och även sexigare. Den ser jag fram emot.

Riktigt riktigt roligt!
Synd är bara att vi inte har några bilder, men förhoppningsvis håller minet kvar det mesta..

Hade ni en bra helg?

Puss


Kommentarer
Postat av: M

roligt att prata med dig i fredags (om du kommer ihåg det?) :) jag drog också ut sen! dansade hela natten! lycka till med boken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback