Sötnosar!

Hej söta ni!
Nu är jag äntligen hemma efter en lång dags jobb. Det har varit mycket som har snurrat runt i huvudet men det känns som att jag kan börja se framot. Åker ju faktist till Bulgarien på lördag. Tacka gudarna för de och tacka Diana för att hon ska följa med :)
Hur är det egentligen med er?
Har varit duktig och lagt in bilder på facebook nu ikväll. Så det är bara att gå in och kolla.

Det här med att skiljas åt, det kanske inte är nödvändigt. Självklart är de de för en del. Men jag fundera, vi borde kanske inte förvänta oss att få allt från en man, utan nöja oss med att få olika saker från olika människor. Varför ska man bara ha en man när man kan få så många fler? Eller få och få..Jag menar man ska kanske inte tro att det bara är en person som ska kunna uppfylla ens önskningar, utan man kan få lite av det goda från olika människor i sitt liv. Jag ska iallafall börja uppskatta saker. Ska kanske för en gångs skull börja uppskatta singellivet, fast jag vet att jag aldrig kommer att göra de. Jag är bara helt enkelt den tjejen som inte lever så. Men jag ska verkligen inte lägga singellivet på hyllan, utan jag tror jag ska ge det en chans. För när man väl är i ett förhållande så måste man lägga ner singellivet, festandet och ja ni vet allt dedär som man inte behöver tänka på. Fast måste man egentligen lägga ner de? Jag ska kanske ta och prova..

Sov gott
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback