STORA HÅRET

Ja, då var det måndag igen. Är hemma idag, ledig nu till på onsdag. Har inte gjort något så speciellt idag, utan har mest tagit det lungt, varit ute och gått i en timme och sen har jag lagat lunch till faren min och mig själv. Det blev grillad kyckling och grönsalad :) Suget på att plugga blir allt större och jag har bestämt mig för att om ett år ska jag läsa och det blir antagligen till sjuksköterska. Camilla började idag så hon kan ju hjälpa mig sen när jag har problem. Men iallafall, min ledig het måste ju firas på något sätt, så jag ska ta mig ner och handla något gott att snaska på. Ett choklad hade ju inte suttit fel!
Sen ska jag dra mig in till lund för lite Afro, efter de passet ska jag på Stepbas med fru lindgren. Efter det kommer jag antagligen vara helt slut, så ikväll kommer jag somna gott. Har föresten bara två veckor kvar nu på jobbet, sen bär det av till Bulgarien med diana, moren och min faster. det ska bli så skönt!



Jag trivs i mitt hår, jag kan göra nästan vadsomhelst :) hihi. Men lite längre in i höst så måste det iallafall slingas. Då är det bara att ringa Linn, bästaste Linn! Hon är grym, egen salong och allt. En del lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback