WESC

Jag fortsätter med mitt strukturerade jag även idag!
Jag skaskaska följa detta nu och se om det fungerar.
Fick inte sovit ut idag heler ordentligt, telefonen ringde redan vid halv 8 och jag kunde inte somna om. Hade varit grymt skönt att bara få sova ut riktigt ordentligt. Får ge det en ny chans imån.
Idag måste jag fixa med jobbet, ska försöka hinna med att ringa några samtal och sen ska jag även skriva in mig i arbetsförmedlingen. Sen börjar jag jobba vid 3 idag. Har tagit på mig lite extra. Bättre att jobba än att sitta hemma bara. Jag behöver pengar för anars kan jag inte shoppa och det är något som är viktigt :)
Så söka jobb och jobba är dom fasta punkterna idag!
Sen är det ungefär tusen saker till som ska fixas, menmen. Man måste ju börja någonstans.
Nu ska jag ut och powerwolka en runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback